Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Yamaha Superjet do Freestyle'u

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Skutery w budowie / Builds Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Yamaha Superjet do Freestyle'u
Autor Wiadomość
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Yamaha Superjet do Freestyle'u
Skuter ma być prosty w obsłudze i niezawodny. Ma plywac na benzynie 98- 100+ oktan. Ma byc znacznie lzejszy niz OEM. Szacowana moc ok 110 koni. Szacowana waga ok 120 kg.

Specyfikacja na 2010:

Kadłub:
- oem SJ, wzmocniony karbonem
- brak pianki
- zawór jednokierunkowy
- niski nosek, maska z handholdami
- mata hydroturf
- podciete tylne laczenie kadluba
- plyta oem i D-cut albo płyta by Mr. Benek Smile
- chinpad ATP
- akumulator na srodek

Turbina:
- stozek freestyle
- sruba hooker 9/15 lub 10/15 lub przerobiony OEM 2008
- wypolerowana turbina
- rozwiercone Venturi do 84mm - thx Alfamtic
- dysza skrętna freestyle ATP
- krata typu TopLoader (np. worx 201)

Sterowanie:
- układ srętny ATP (- 2.5cm)
- kierownica ATP regulowana
- Hot products kierownica z poduszka
- Manetki ODI Xtreme
- Gaz PJS

Paliwo/powietrze:
- 2 x oem mikuni 38mm - rozwiercone gardziele, brak ssania lub 1 x 48mm Blackjack z kolektorem ATP
- oem airbox lub / i stozki
- membrany carbon tech (LT)
- wypelniony łącznik w kolektorze dolotowym
- płytka odsadzająca membrany R&D (pod kątem)
- 9ltr bak
- bezposrednie polaczenie gazników z bakiem (brak kranu, primer'a)

Silnik:
- 727cc
- porting racelogic'a + porting by Bartnicki
- glowica ATP

Wydech:
- Factory B pipe Ltd. - rozwiercony kolektor wydechowy
- ATP waterbox
- Jetworks flow control valve (zawór)

Chlodzenie:
- podwojne (1 silnik i 1 wydech)
- 3 wylewki (2 glowica, 1 wydech)

Elektryka:
- zdjęty limiter obrotów (dziękuje WITCAR)
- brak czujnika temperatury
- MSD Enhancer LUB Digital Total Loss ATP
- odnowiony włącznik ON/OFF (dziękuje WITCAR)[/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pią 15:30, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pią 8:45, 27 Lis 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
W ten weekend turbina zostala wyszlifowana (seryjna z fabryki posiada b.duzo nierownosci pozostalych po fabrycznym odlewie), oraz lopatki zostaly delikatnie zaostrzone.

Jednocześnie chcialem cos zrobic ze swoja (b.dobra) seryjna sruba z SJ 2008 (podobna do tzw. Hooker). Wpadlem na pomysl ze skoro w USA je skracaja to i w PL mozna - okazalo sie ze mozna ja przyblizyc do samej turbiny o ok 3 mm, co spowoduje wzrost cisnienia w turbinie - wiekszy odrzut. Jest to b.prosta modyfikacja. Kolejnym patentem to bedzie wypelnienie sruby od wewnetrznej strony. Sruby posiadaja puste miejsce, ktore trzeba bedzie wypelnic (mniejsze zawirowanie wody + przyblizenie do turbiny = wiekszy odrzut). Trzeba pamietac jednak ze takie rozwiazanie obciąży wiecej silnik.

Planowany konfiguracja turbiny:

- wyszlifowana
- przyblizona o 3mm sruba do tzw. vane case'u (to ta czesc gdzie sa lopatki), wyważona i wypełniona
- Stozek freestyle'owy
- rozwiercone venturi do 84mm (thx alfmatic)
- Dysza skretna freestyle ATP

Taki setup powinien pozwolic na dobre wykorzystanie "zportingowanego" silnika SJ z wydechem i zwiększonym stopniem sprezania.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:50, 01 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Czym będziesz wypełniał srube czy to ten patent z japoni co wkleiłem na forum jet .Ja myślałem o polimerach tych co produkują klapki na plaże,mieszasz dwa składniki tak jak pianke tylko trzeba by dotoczyć kapsel z gwintem bo to dosyć ostro się pieni (byłem w inblu na lini produkcyjnej u kumpla i dokładnie to oglądałem)
A co do polerowania śruby to słyszałem różne opinie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 22:48, 01 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:46, 01 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jescze nie wiem jak to zrobie, ale wiem ze ma to sens. Sruby nie polerowalem. Chce ja wyważyc i sprawdzic czy skoki sa zachowane (jak sie przygladalem chyba ma delikatne falowanie - chyba z fabryki)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:26, 02 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
DO jasnej #$%^& jak można wkleić foty na tym forum?? (jest funkcja "add image to post", ale cos nie działa...??)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:38, 04 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:47, 04 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Troche innych gracików:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pią 12:57, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pią 12:52, 04 Gru 2009 Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legionowo/Warszawa

Post
Muniek gdzie malowałeś maszyne? i czy droga taka przyjemność?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:21, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Munio taką bude juz kupił- ale u nas w Wawie mozna pomalowac podobnie bude w granicach 1000 PLN plus hydrturf


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:23, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legionowo/Warszawa

Post
Tak tylko że mi chodzi o malowanie hydrospace'a, a nie wiem czy to jest jakaś różnica jak się maluje nie plastik, a włókno szklane. A i tam hydroturfów nie potrzebuje bo mam kewlarowe podłogi już założone, bo te gumy to szybko się ścierają i buta nie chcą trzymać. Pozatym fabryczna hydrospaca mi nie pasuje, bo jest dla ludzi pływających inną techniką.

Oczywiście te pytania są teoretyczne, bo niestety nie mogę zebrać się w sobie żeby zacząć odkładać kasiorę, bo co odłożę to jakaś impreza przychodzi i kasa się rozchodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:54, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Impreza albo zabawki = wybór należy do Ciebie Smile

Przywiez HSR, zrobimy z niego wariata Smile Mamy bogate doświadczenie w pimpowaniu zabawek.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:26, 09 Gru 2009 Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
PIMP to Nasze ( moje z Muniem) drugie Imię.
A i w tej dziedzinie mamy szereg publikacji naszych poczynań jak i nagród za nasze działa,
ale to temat na inny wątek by tego tu nie High-jack-ować.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:37, 09 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Nie chciałem sie chwalic Smile ALe Dziuru ma racje - mamy pewne sukcesy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:16, 09 Gru 2009 Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legionowo/Warszawa

Post
Dziurek, części do HSR tez będziesz miał w ofercie?


Jako że adwent teraz to może uda mi się odłożyć trochę kaski dlatego jak możecie to wyślijcie mi na PW, albo Muniek niech napisze do mnie na gg. Co i w jakich ilościach mam szykować. (ostatnie zdanie można traktować dwuznacznie)

Ja jeszcze zorientuje się w mojej szkole, bo wiem że w tym roku otworzyli nową lakiernie to może pomalują mi i policzą tylko za materiały. Tak w ramach nauki Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stvoreq dnia Śro 23:04, 09 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 15:25, 09 Gru 2009 Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
HSR niestety nie bo nie chce robić czegoś na czym sie nie znam.
Strikte 4 tec i tylko to od czołowych ( pod ladowych) dostawców światowych, seadoo centre, Rotax Racing, JD1 products, Black MAgic, 158 performance itd itd, pozatym wkońcu mam nadzije wyjdzie Linia z moich akcesorów " Dziurarii "

Powracając do tematu,
Co Munio oststnio zrobiłeś poza " CHARMONIJKĄ "? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:55, 10 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Odbieram srube ze skrócenia, zawoże doł silnika do P. W. Bartnickiego i zastanawiam sie nad tym czy miec 2 x przerobiony gaznik oem (38mm) czy mojego Blackjacka 48mm. Do blackjacka musiałbym zakupic kolektor z ATP.

W przyszłym tyg zamykam temat turbiny i zaczynam głowić sie nad silnikiem. Szukam dobrych tanich tłokow, zbieram kase na głowice.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:15, 10 Gru 2009 Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęcice Małę/Warszawa

Post
Tak wygląda roztoczona do 84mm dysza SJ
Twoja dysza Andrzej Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alfmatic dnia Czw 15:59, 10 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Czw 15:57, 10 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Alfmatic, no pieknie! wyglada super. Mysle ze do mojego setupu bedzie w sam raz...

Dzieki!! Kiedy sie meetiniemy?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:14, 11 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update:

Tloki SUDCO (OEM YAMAHA) + 1.5mm zakupione. To przy seryjnym wale daje pojemnosc 727cc Smile

Mały, ale WARIAT Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:26, 11 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Wczoraj Alfmatic przywiozl mi moja dysze (venturi). Jest pięknie rozwiercona do 84mm. Wszystkie zbędne "wypustki i odlewy" zostały usunięte - clean look Smile Zostanie wypolerowana lub pomalowana proszkowo...

Ogolnie wygląda na to że temat turbiny do mojego setupu został już opanowany w 99%. Mysle nad wypełnieniem śruby. Z ciekawostek, okazuje sie z IMPROS skopuiował śrubę Yamahy z 2008 i nazwał ja hooker Wink Moj "Yami hooker" został podcięty o 3mm, do b.podobnej specyfikacji co śruby IMPROS do freestyle'u.

Myśle ze przy cenieśrednio 100 usd - nie ma lepszego wyboru Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:30, 23 Gru 2009 Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Woli ścisłości zostało zebrane 2,5 mm NIE 3 mm i kosztowało to 40 PLN Smile
Wiem bo sam to odbierałem


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:31, 23 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Nono, w sumie ciekawe ze nei wiedzialem ze to 2,5mm a dlaczego nie 3? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:49, 23 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update:

Turbina skrecona i wlozona do skuter a(wycentrowana). Czyli obceny setup to:

- wypolerowana czesc z lopatkami
- sruba SJ 2008 skrócona o 2,5mm (jest wyraznie blizej lopatek)
- dysza wylotowa rozwiercona do 84mm
- stozek Wet Wolf
- dysza skrętna ATP

Silnik + gazniki : jeszcze w proszku

Buda: gotowa

Kiera: do finalnego zlozenia i ustawienia


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:36, 15 Mar 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update:

- silnik rozebrany - jak na 10 sezonow jest wyjatkowo dobry

- obmyslalismy dzis z P. Bartnickim porting cylindra:
zostanie powiekszone okno wydechowe do ok 75% srednicy cylindra,
boost port (ten maly waski srodkowy) zostanie powiekszony i wyprofilowany, wszytkie okna zostana spasowane (yamaha TRAGICZNIE pasuje cylinder do tulei), tuleje zostana odpowiednio podciete.

- glowica na razie OEM zmodyfikowana (ale moze za kilka tyg zakupie ATP)

- w nastepnej kolejnosci pomyslimy co mozna by zrobic z karterami

Jednym slowem cos sie dzieje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:38, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update:

Cylinderek juz prawie zrobiony: kanal wydechowy poszerzony do ok 70%, podciete tuleje (jezyki oraz boki - tak by lepiej ladowac okna przelotowe)...teraz tylko wyloty okien przelotowych spasowac do tulei, troche powiekszyc "boost porta" (czyli male okno srodkowe).

Bede tez myslal by wpasowac jakos membrany V-force od Stvorqa - narazie patrzymy czy wogole da sie to zrobic (bo sa od SXR'a).

Jednym slowem - jest jakis "progress" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:08, 17 Maj 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
aaa i jeszcze wycialem seryjna plyte w "D" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:25, 17 Maj 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Przyszla paczka a w paczce:

- uszczelka pod maske silnka WATCON (wyglada niezle, zobaczymy jak dziala)
- kolka do przenoszenia napędu Cold Fusion - kawal pieknej roboty na CNC i super lekkie, uzywaja przerobionej gumy od 550 - zero luzow!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Czw 8:45, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czw 8:14, 20 Maj 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
muniek wystarczy popatrzeć u mnie na fotach są membramy v force od sxr w sj


Post został pochwalony 0 razy
Czw 5:49, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
a ze skracaniem śruby ostrożnie bo ja teraz oddalam srubę a nie przebliżam żeby w przy pierwszym dziagnięciu nie było zamulenia bo jest bardzo wielki problem z całym zakresem jak jest dół to nie ma góry ,teraz silnik mam wystrojony prawie idealnie na kątach i dyszach przeczących jakiejkolwiek logice ale śmiga od dołu do góry i na tym etapie stroimy śrubę własnie oddalając ją .Bede w elku na zawodach to mozesz sam zobacxzyć jak to śmiga.......


Post został pochwalony 0 razy
Czw 5:58, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Przy tej pojemnosci - masz racje - sruba blisko zamula (powoduje ze wydech pozniej zaczyna "dzialac") ale przy moim zestrojeniu i mojej pojemnosci powinno byc ok. W razie czego mozan zawsze dac kilka podkladek. Pamietaj ze masz MAg pumpa i to moze byc powod ze zbytnio ladyuje silnik - ja mam oem, po tuningu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:34, 06 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update:

- zamontowano membrany carbon tech LT
- nowy bendix
- dokonczona obrobka cylindra
- konczone kartery + nowe uszczelniacze
- Obejma kiery ATP (jest przecudowna i ogromna- i tak masywna ze czolg moze po niech chyba przejechac bez jej pogiecia). W zestawie zaczepy do maski regulowane!
- zaplon EPIC z ATP w drodze Smile
- czekam na krate WORX 201


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Wto 8:41, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 8:38, 06 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Jakie masz czasy na wydechu i płukch?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:53, 06 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update:

- przyszedl modul zaplonaowy EPIC z ATP - Smile Smile
- okazalo sie ze moje lozyska na wale nie sa pierwszej swiezosci - beda zmieniane...
- obejma kiery ATP - mistrz - tak blokuje maske ze nigdy nie odpadnie

Benek, co do czasów to nei wiem - robi to moj czlowiek od silników - ja mowie jak ma byc a on robi reszte...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:24, 14 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
A czy ten twój człowiek budował kiedyś freestylową maszynkę ? bo race to nie to samo co freestyle


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:03, 14 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
On buduje silniki - po prostu - widzi jak trzeba zrobic by wykrzesac moc i przesunac krzywa momentu bardziej w dol.. dla niego silnik to silnik...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:04, 15 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Nie mogę sięjuż doczekać żeby zobaczyć jak to lata .

Ps. Mam nadzieję że do Malty się wyrobisz?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:24, 18 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Na bank nie bedzie plywac jak 850 z Power Factorem i duzymi gaznikami, ale przy stosunkowo lekkiej budzie powinno dawac rade. Ciekawe jak ze strojeniem bedzie...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:56, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Może pływać jak 850 czemu by nie 3mm na średnicy to niewiele a ja nie jestem przekonany do power faktor, robie właśnie teraz faktory b i water box z karbonu na próbe ,co do strojenia nie powinno być tak żle bo na zapłonie masz przecież gotowca, a gażniki to pikuś, a na jakiej budzie będziesz pływał bo oem nawet odchudzony nie zabardzo chce latać ja właśnie dziś jade po bude lanziego podobno warzy 15kg (jak dobrze pójdzie to na malcie będzie opływana)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:23, 19 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Buda stoi już w garażu (cała tylko z węgla i kevlaru) odlotowe dno inne jak w sj, bardzo dużuy dopływ wody do turbiny, otpwoże chyba nowy temat bo jednak zdecydowałem że nie przekładam gratów tylko buduje od nowa


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:28, 20 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Super - zaczynaj nowy wwątek i pokąz bude - fajnie ze ma ten duzy doplyw wody - z tad bierze sie ciąg.

Co do mojej lekkiej budy to lata niezle, nawet wczoraj buda saxo latała mi nad głowa a jest to seria oem bez odchudzania - ale ma calkiem mocny silnik - oczywiscei zle zestrojony Bpipe ale to ogarniemy.

Saxo wlasnie ma carbonowego Bpipe - moc ma niezla, dziwk inny, inaczej sie nagrzewa...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:13, 21 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Wlasnie dostałem kratke Worx'a 201 - ciekawe jak sie bedzie sprawowac Smile ma jedna pojedyncza lopatke.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:19, 21 Lip 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Masz racje musi mieć ciąg bo to buda Lenziego Smile. B pipe nie trzeba stroić tylko wkręcić na max wszystki śruby i będzie ok, a co do budy saxo to chyba trochę fantazjujesz bo ona wcale nie lata tylko plywa jak dobry oem .

Właśnie kończe budować nową 1000ccm na wzór dasa prezentacja na malcie i całkiem nowy projekt w 100% polski 1250ccm myślimy że pobije silnik dasy stroker 16mm.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Śro 15:54, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 15:52, 21 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jak sobie robisz wlasnego dobrego wake'a i umiesz podplynac pod fale a pozniej go "kopnac" to lata Smile

Z b-pipoem wlasnie tak zrobie chyba - zero wody

WoW : 1250cc Smile Brzmi jak zabojca - zaczynaj wątek i pokaż nad czym myslicie (budy, silniki)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:12, 22 Lip 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No i stalo sie Smile

Bestia zyje. Gang jest b.przyjemny, silnik b.szybko sie wkreca. Pierwsze odpalenie robilem na sucho - zagadala od pierwszego. Po lekkim przegazowaniu tak srzelilo (opary wachy w wydechu) ze do dzis brzeczy mi w glowie - dzis pewnie test na wodzie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:31, 02 Sie 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Aaaa jeszcze opis specyfikacji na ten sezon:

- 727cc, porting cylindra, kompresja 12 bar, podwojne chlodzenie, 3 wylewki, lekkie przlozenia napedu Cold Fusion, sprzeglo z Kawasaki 550.
- gazniki OEM, odsadzenie membran, membrany carbon tech LT
- zaplon EPIC z ATP
- Bpipe ltd, rozwiercony i polerowany + zawor wody
- pusta wzmocniona karbonem buda, lekka maska, niski nosek, footholdy + handholdy, kiera AC racing skrocona, obejma kiery ATP, bak 9 ltr., wylewka
- oem sruba 2008 skrocona, wypolerowana turbina, dysza rozwiercona 2 mm, dysza skretna ATP, krata worx201, plyta OEM wycieta w D
- uklad kierowniczy ATP, prosta kiera H.P., manetka PJS + gripy ODI

Z rozmowy z moim budowniczym dowiedzialem sie ze silnik pod wzgledem obrobki jest zrobiony w 65% - musza przetestowac kilka nietypowych rozwiazan (podciecia cylindra + porting), a wiadomo ze nie mozan testowac wszystkiego na raz tylko po kolei.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pon 8:49, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pon 8:40, 02 Sie 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
No no całkiem niezła specyfikacja witaj w klubie tylko szkoda ze na koniec sezonu:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:38, 02 Sie 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Wczoraj bylem na wodzie. Plywalem 1 godz bez zadnej "czkwaki" Smile

Jedyny problem to usczelka od Bpipe (zalozylem stara) i oczywiscie puscila Smile

Silnik wkreca sie znacznie szybciej, ma b.duzo mocy w srodkowych obrotach (tak na chwile obec na zestroilem Bpipe). Mozliwe ze zamkne wode calkiem, albo odkrece gorna srubke. Gazniki zestrojone w 85%.

Zastanawiam sie czy nie rozwiercic dyszy wylotowej o dodatkowy 1mm..na granice kawitacji (zgodnie z Twoim pomyslem Benek)

Fajnie miec maly bak - jest duzo wiecej miejsca a i nos skutera wyrazie lzejszy.

Na bank buda moglaby byc krotsza o te 2-3 cale, ale i tak jest fajnie....


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:43, 03 Sie 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Dzis znowu dalo mi sie byc na wodzie - 15 l paliwa i 1.5 godz non stop. DOstroilem gazniki (chcialem by byla bogatsza przez pierwsze 10 l) - jest moc Smile)

Pobawie sie jeszcze z wydechem - jest super - odpala od pierwszego w kazdych warunkach (twarde ladowanie) - reakcja na gaz jest natychmiastowa i silna - robilem test - klade sie na masce lapie za handholda ( albo za nosek jak masz serie) i z lekkiego plyniecia testuje reakcje na gaz (jak nos skuter wyskakuje z wody - jest ok - regulacja Low jeta w gazniku)

Podwojne chlodzenie tez pieknie sie spisuje (woda z wylewki wydechu jest gorąca i pod duzym cisnieniem - optymalne chlodzenie). Drugie idzie na silnik i przez 2 wylewki z glowicy.

Po kilku godz katowania nic sie nie zepsulo (oprocz uszczelki od Bpipe na kolektorze, ktora lekko puszcza - byla juz uzywana.. Sad )

Ogolnie jest mocc i niezawodnosc. Poczekamy jeszcze troche - zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:58, 03 Sie 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Aaaa zastanawiam sie jeszcze czy nie "uwolnic troche strugi" Razz

W sensie rozwiercenia dyszy o dodatkowe 0.5-1.0mm (do ok 85mm). Sruba wogole nie kawituje, mozna by to wykorzystac)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:03, 03 Sie 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
A ja właśnie mam swój w proszku na stole mam tak duże ciśnienie z dołu ze jak chwyce wode do cylindra to już drugi raz wywaliło simeringi.........


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 21:33, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 21:31, 03 Sie 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Skutery w budowie / Builds Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin