Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hand Made Freestyle by Benek 2010
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Skutery w budowie / Builds Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Hand Made Freestyle by Benek 2010
Autor Wiadomość
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post Hand Made Freestyle by Benek 2010
Mam niewiele czasu więc napisze w skrócie co to będzie za rakieta albo może tytanic, jedno jest pewne ma fikać kozły.

Kadłub:
- modyfikowany SJ, wzmocniony karbonem i kevlarem, podcięty z tyłu o 3" i skrucony z przodu
- brak pianki
- dwa zawory jednokierunkowe
- niski nosek, niska maska z handholdami i dodatkowymi wlotami powietrza Waterdawg Kustomz
- mata hydroturf + foothody
- płyta by Benek
- akumulator Odysey i zbiornik na srodek
- 1 x pompa zenzowa 500


Turbina:
- stozek freestyle
- sruba Hooker
- turbina Magnum Pump 12 vane 148mm cut back 4,5 cm
- Venturi Skat Trak z wymiennymi tulejami
- dysza skrętna Pro Tec +50mm
- krata max TopLoader Blowsion
- trym Wamiltson
- przeniesienie napędu Ada racing + tłumik drgań Kawasaki

Sterowanie:
- układ srętny na łożyskach by Benek -1"
- układ kierowniczy RRP -4"
- kierownica Blowsion 0 st.
- Manetki ODI białe
- Gaz Ada Racing
- Rączka trymu Blowsion

Paliwo/powietrze:
- 2 x Magic Watercraft 48mm (Novi)
- osobna pompa paliwa
- Filtry Pork
- membrany Full Spectrum lub V force delta 3
- kolektor R&d
- płytka odsadzająca membrany R&D
- 8 ltr bak
- bezposrednie polaczenie gazników z bakiem (brak kranu, primer'a)

Silnik:
- 845ccm
- porting by Benek
- tuleje 88,5mm Buna
- tłoki 88,5 wiseco Group-k
- glowica Ada racing
- wkładki na indywidualne zamówienia Ada

Wydech:
- Power Factory Pipe

Chlodzenie:
- podwojne (1 silnik powiększony 10mm i 1 wydech z filtrem )
- 3 wylewki (2 glowica, 1 wydech)

Elektryka:

- MSD total loss


To jest już chyba finalna wersja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 23:02, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:30, 01 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Tłusta specyfikacja Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:30, 02 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Dziś przyszła paczka z tulejami i turbiną i żona ją odebrała i powiedziała mi że jej spadła na ziemię (tak dla żartu) myślałem że zemdleje Surprised

[link widoczny dla zalogowanych]

trochę mnie zatkało turbina jest wykonana odlotowo kilka małych poprawek i jest ideał co mnie zaskoczyło cofnięta aż 40mm!!!! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Śro 21:55, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 6 razy
Śro 21:38, 02 Gru 2009 Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęcice Małę/Warszawa

Post
Jak będziesz odbierał je futro z pralni to powiedz że się odbarwiło Very Happy

Ładna turbinka. To ta azjatycka.
Ciekaw jestem czy mój ślusarz by taką zrobił ?

Benek jaw wstawiasz fotki?
Mnie nie wchodzą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alfmatic dnia Czw 16:21, 03 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 16:17, 03 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Dostałem dziś taką odpowiedż z improsa co wy na to
I would suggest either our 11/17 Hooker in the 148mm diameter, or a Skat Trak D-75 Swirl (which is also 148mm) in a 12/17 pitch. I realize the numbers sound low, but the volume that your 148mm pump allows will affect the pitch compared to others that use a stock 144mm pump. Do you have any experience with another pitch in this pump already? How does it work?

We sell the Hooker or the Skat impeller for $259.99. The Hooker is set back 7mm further than the Skat, and you may need to space it forward slightly, as some of the Skat pumps allow a 7mm set back, and some need the impeller spaced forward about 3mm.


wklejanie zdjęć opisze wieczorem


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:30, 03 Gru 2009 Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęcice Małę/Warszawa

Post
Nie mam żadnego doświadczenia z wydajnością pomp ale logiczne się wydaje że pompa o większej średnicy ma większą pojemność czytaj wydajność.
Większość ludzi uznaje Impros za guru a przedewszystkim gostaka który nazywa się Dave.
W większości postów które pojawiają sie na H2O lub PWC today na pytanie jaka śróba pada odpowiedź podaj specyfikacje sprzętu Dave'owi z Impros i on najlepiej doradzi.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:05, 03 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Własnie to ten david napisał tego maila
Zdjęcia wklejasz tak add image to post (jest poniżej) potem na tej stronie dodajesz do albumu ,wchodzisz w album klikasz na zdjęcie w chmurce wyświetlająci sięlinki kopiujesz pierwszy i wklejasz w odpowiedż .Wczoraj z dobrą godzinę męczuyłem temat bo miałem problem z wklejeniem zdjęcia dopiero jak założyłem sobie konto na tej stronie poszło bez problemu (przeczytaj jeszcze BBCode jest w opcjach po lewej str.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:33, 03 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Napisałem do tego davida że kupie tego Hookera 11/17 nie wiem czy to dobże ale od czegoś muszę zacząć może macie jakieś inne sugestie jeszcze nie płaciłem.
Ile mm ma mieć dysza (nozzle)do tej pompy i ile dysza sterująca czy różnica 5mm w tym przypadku też jest wskazana?
Almatic twój ślusaż spoko zrobi taką pompe ona jest z nierdzewki łopaty wspawane tylko obudowa z al i piasta na łożyska wprasowana z al to jest robione na zwykłm parku maszynowym nie na CNC !!! Nie rozumiem czemu nikt w europie nie robi tego.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:04, 04 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Róbmy je! Turbinka wyglada miodzio. Zazdroszcze Wink

Co do Sruby: jak Dave mowi hooker 11/17 - tak powinno być. Hooker to teraz podobno najlpesza sruba a za ta cene to wogole nie ma co mowic.... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:43, 04 Gru 2009 Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Benek- możesz wrzucić trosze więcej i dokłądniejszych fotek tej pompy Smile,
Pompy do mnie sa robione rownie prosto tzn. z seryjnej pomy wyfrezowane sa seryjne lopatki i nabijane nestonie zupelnie inne z gniazdem na lozyska.
Chlopaki na WAT-cie na bank by dali rade cos takiego zrobic za znacznie mniejszą kase.
Muniu Wiesz o kim mowa.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:23, 07 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Pieknie prosimy Smile

Co do WAT'u (to raczej jest WZL) to mysle ze daliby rade, a jk nie oni to slusarzy w kraju troche jest...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:52, 07 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, masz cos do sprzedania do SJ?? JAk cos to zrob liste, moze bym coś łyknął Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:55, 07 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Foty pompy dam wieczorem a zrobione jest to tak odlew alu zewnetrzny, rura fi np.148 nierdzewka, rura fi np.55 nierdzewka ,łopaty lane lub kute ciężko powiedzieć wspawane, piasta na łożyska alu .Cała filozofia w wspawaniu łopat, ale jak wszystko jest na wcisk spasowane i w przyządzie to myślę że ni byłoby większego problemu z centrowaniem (.ściąganiem) przy spawaniu.Zresztą widze że musi byc dobrze spasowane bo spawy sa kładzione bez dodatku materiału (drutu).

Mam kompletną prawie nową pompe, jak założe Total Loos to będe miał MSD exchanger i lekkie koło

Muniek jak będziesz robił zamówienie do angli daj cynka bo będe potrzegował od nich małą pierdołe.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:08, 07 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
na początek owoc dzisiejszej pracy zalaminowany dzióbek i I paczka ze stanów i zaskoczenie uchwyty maski są z tytanu Laughing
Co do turbiny to po głębszej analizie łopatki są odlewane (żaden problem mam nawet na strychu po mojej byłej odlewarke wirową-takiej samej używają złotnicy- po pracowni protetycznej i piaskarke)i wydaje mi się że dobry protetyk bez problemu zrobi formę)
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

łopatki w turbinie już dopieszczone

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

z tymi zaworami to chyba przegiełem jutro a właściwie to już dziś je obtocze i zobacze ile ważą Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 1:07, 08 Gru 2009, w całości zmieniany 7 razy
Wto 0:47, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
alfmatic




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pęcice Małę/Warszawa

Post
Zawory naprwadę spore Smile
No i jak się do nich dostac jak coś się zablokuje ???
W przyszłym tygodniu będę miał gotowe to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Może Cię zainteresuje. Przepust 2 cale.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alfmatic dnia Wto 9:51, 08 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Wto 9:48, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, faktycznie z bliska turbina wyglada na taka, ktora daloby sie skopiowac. Mam tutaj czlowieka ktory takie rzeczy sobie robi (od 30 lat sciga sie na slizgaczach wodnych - robi wlasne turbiny i sruby - odlewa). On tez jest zainteresowany zbudowaniem kadluba do FS (razem z tym czlowiekiem od kajakow mogliby stworzyc dobry team). Jako jedyny polak ma licencje F1 na slizgacze, tworzy wlasne lodzie i czesci...

Bede sie z nim dzis widzial to chwile pogadam! Moze zachece by sie tutaj zarejestrowal! mysle ze moglby byc przydatny.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:13, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
też sie zastanawiam czy nie zrobić takich tylko one troche przepuszczają te są dużo lepsze też 2 calowe miejsce mocowania membramy jest wysoko przez co membrama(klapka) rusza sie dosyć swobodnie a jak się zepsuje no to tylko pozostaje szlifierka katowa........


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:50, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Dziurek




Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Benek czy to nowe Buty Jetpilota co same kleja sie do foothooldów i wykręcają backflipa ba podwójnego
niczym magiczne budy M.Jordana w Space Jamie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

Turbina Cacy , ale chyba można by było ja trosze jeszcze podpolerowac- Z ciekawości ile czasu idzie przesyłka z Thailandi? Bo na owa jedną czekam i niewiem czy juz mam siedziec na wycieraczce przed dzwiami.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:19, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Buty nie należą do zestawu Very Happy a nad turbiną cały czas siedze(na fotach jest już podszlifowana pod poler) nawet teraz w domu zrobiłem sobie mini warsztat i moge dłubać do rana bo w pracy mam nie zawiele czasu żeby zajmować się skuterem.
Przesyłka szła mi ok 2 tygodnie ale prawie drugie tyle u nas na cle bo jak zwykle jakis problem z wartością paczki Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 23:34, 08 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 23:29, 08 Gru 2009 Zobacz profil autora
Stvoreq




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legionowo/Warszawa

Post
Benek, Ty robisz formy do wszystkiego co Ci przyślą? Bo tak sobie myślałem, że dobrze by było gdyby ktoś w Polsce posiadał takie formy Razz Zawsze to trochę Ci się zwróci np. za footholdy czy nosek jak komuś sprzedaż formę lub odlejesz w wolnym czasie, a przy okazji przyczynisz się do rozwoju takich bajerów w Polsce, bo napewno będą one tańsze niż amerykańskie odpowiedniki Smile Ja sam prawdopodobnie byłbym zainteresowany kupieniem takich rzeczy po przyszłym sezonie, bo już planuję zrobienie maszynki do freeride'u.

Tak sobie myślałem, żeby ogarnąć gdzie w Polsce robią maty z gumy, bo te od hydroturfa są bardzo drogie, a w produkcji nie sądzę, że cena przekracza 5dolców, za całą mate do skutera.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:07, 10 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Masz racje kopiuje wszystko co się da formy do fothodów terz zrobie i powiem ci że robione są lepsze od oryginałów bo z lepszych materiałów a koszta wykonania groszowe,nie kopiuje ich dla zarabiania kasy tylko żeby samemu w przyszłości niepotrzebnie nie wydawać
Siedze teraz nad tematem bocznego wydechu tylko nie zabardzo wiem jak się do tego zabrać czy rura i wylot z laminatu (tu mam obawy czy drgania nie rozwarstwią tego) czy może pozaginać oema i zrobić coś na wzór frontowego wydechu tylko na płasko
a tak wyszedł tył przed obróbką i środek
Nie moge wkleic zdjęc potem spróbuje


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:17, 11 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Dziś zapłaciłem improsowi za Hookera 11/17 i już płyine i spoko bez problemów piszą na przesyłce co chcesz..... czyli bez opłat ..... Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 20:59, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pią 23:10, 11 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdecydowałem się na boczny wydech tylko nie zabardzo wiem jak się do tego zabrać czyli mam dwie koncepcje rura z laminatu zalaminowana do boku lub z oemowej rury al coś na wzór frontowego wydechu ,jak macie jakieś foty mile widziane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 18:23, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
Sob 18:19, 12 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ladna robota z kevlarem.. szkoda zes sie pozbyl tych redanow frontowych...

Jak tam postępy z silnikiem?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:32, 14 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Mam lekkiego nerwa bo mi dwie paczki wcieło z gażnikami ,karterami i całą resztą do silnika i turbiną oem prawie nową
Jestem na etapie robienia cylindra dałem do wytoczenia,. Dziś skonczyłem środek od jutra biore się za zawory i wydech (zdecydowałem się na rure z laminatu),jakby ktoś miał zdjęcia bocznego wylotu rury , chodzi mi o miejsce wylotu.

Znowu jakiś problem z wrzutką zdjęc!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:32, 14 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Kurcze to nie dobrze, fakt faktem w PL juz kilka razy szuklaem paczki (znajdowaly sie). Pewnie albo trafila na zla poczte albo lezy na cle. Jezli na cle to przejal ja pocztex prawdopodobnie....?

Pytanko, za kilka dni robie zamowieni. COs komus potrzeba????


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:18, 15 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek:

1. jak postępy z płyta - pokaz jakies foty Smile
2. Czy myslales o wypelnieniu sruby - czy nie powinna ona byc wywazona? Jak to zrobic?
3. Co masz do sprzedania? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:04, 16 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
A boczny wydech: widzialem foto na X-h20czarnej customwoej jetki. Miala skrocony tyl, oraz wydech wychodzacy bokiem na wysokosci polowy miesca gdzie sie stoi (nazwiemy to po ang. - foot tray). Wydaje mis ie ze ktos wykorzystal seryjan rurke alu z wydechu i ja zgial, albo dorobil taka rurke i wyprowadzil bokiem. Ot co.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:31, 16 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Dziś wkleje foty jutro leje twoją płyte tylko napisz chcesz lekką czy pancerną, jak byś dał linka z art. tego bocznego wydechu to super.Nie wiem co jeszcze sprzedaje bo nie mam paczek. a od angoli potrzebuje zamknięcie maski możesz mi zamówić w zamian niedługo robie zamówienie z atlanticjetsport.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:32, 16 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:26, 16 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, poszukam tej foty bocznego wydechu i wkleje - mam nadzieje ze nadal tam jest to bylo chyba w sekcji "for sale".

Plyta wyglada super, pamietaj tylko ze trzeba ja odpowiednio pewnie dociac...nie moze byc po prstu przedluzeniem serii - nie sprawdzi sie!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 11:45, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Płyta będzie kopią tej z blowsion freestylowej "D" napisz jaką ty chcesz czy lekką czy mocną (róznica to więcej żywicy i warstw jest gróbsza no i waga większa)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:37, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, poprosze o mocniejsza - ciezsza waga z tylu to tez wieksza fala (wake) = wyższe wybicie...

A jak bedzie mocowana do kadluba...trzeba przewiercic? Czy moze bys to przewiercil?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:31, 18 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
A Benek i Alfmatic - zerknijcie na mojego posta dot. skuterów śnieżnych... mi troche szczeka opadla..


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:32, 18 Gru 2009 Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
alfmatic
Na chłopski rozum pompa to jak skrzynia biegów.Powinna być dobrana do mocy silnika i oczekiwań.Chcesz mieć lepsze przyspieszenie,powinna być "krótka" ( w przypadku pompy mniejsza średnica).Chcesz jechać szybciej większa średnica,tracisz na przyspieszeniu.W pompach jest jeszcze jeden parametr,pochylenie łopat względem osi pompy.To też,na chłopski rozum,to taka jej "pojemność'.Im mniejszy kąt,tym pojemność większa.To jest też logiczne.Im mniejszy kąt,tym pompa za jednym obrotem,"zabierze' więcej wody.Dlatego sądzę że do każdego silnika inaczej będzie reagować indywidualnie.Bo każdy silnik ma inną charakterystykę,w swoim zakresie obrotów.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:11, 19 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Powiedzcie mi jaką średnicę dyszy (nozzle) mam zrobić do mojej konfiguracji a ważę 74kg i jaka ma być dysza skrętna,jaka średnica (myślę o pro tec +50mm) i czy musi być zachowane 5mm różnicy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:58, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Benak
To proste.Im mniejsza masa własna i sprzętu,tym średnica dyszy większa.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:41, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Oceniam zeby bylo backflipowo to srednica miedzy 85mm a 87mm.

Ja przy moim zestawie robie (narazie) na 84mm.

Mozliwe ze bedziesz musial naspawac pierscien , zeby bylo z czego zebrac...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:14, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Aaa, co do dyszy skretnej - przedluzenie jej daje ze de facto zwiekszenie reakcje na kierownicy - szybszy skret. Np dysza ATP jest wydlozona tylko o 10mm, ale razem z ukladem skretnym pozwala na maksymalny zakres ruchu dyszy (od prawa do lewa w tunelu turbiny)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:19, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
to sobie zróbcie nozzla z pierścieniem wymiennym,na zasadzie wear ringu.różne średnice będzie można dobrać indywidualnie.
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:55, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Mozna. Z tym ze ja np wiem ze do mojego zestawu te 84mm powinny byc ok. Mysle ze Benek nbie powinien przekroczyc 87mm, a bezpiecznie bedzie zrobic na ok 85.5mm-86mm


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:26, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Jak pisze Marek to by było najlepsze rozwiązanie ,jest taka dysza ze skat traka ale dosyc droga ,macie może jakieś foty jak to zrobić ,jak mocować wymienne tuleje i czy z oema da rade przerobic


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:49, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Marek




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Benek
Zrób sobie odlew z oryginału,tylko z większą średnica zewnętrzną.Wewnętrzną zrób na wymienne wear ringi,i po sprawie.Dopasujesz średnicę indywidualnie pod siebie.
marek


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:28, 20 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
taniej bedzie miec kilka dysz w takim razie - taka dysza to pewnie z 30-40 usd.

Moja sugestia : zrob na 86mm..mysle ze do mag pump bedzie ok.. zawsze mozna rozwiercic bardziej...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:18, 21 Gru 2009 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, tutaj link do foty bocznego wydechu....

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:12, 28 Gru 2009 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Boczny wydech skończony muyśle że wyszło nieżle
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Dziś wysłałem do kolegi z dzierżoniowa krate wlotu i mocowanie kraty do skopiowania i odlania z aluminium myśle że w niedługim czasie zobaczymy jak wyszło bo powiem że te oyrginały z usa (blowsion) są tragiczne polak po kilku flaszkach wodki zrobi na bank dokładniejsze Very Happy

Muniek podaj mi te wymiary A i B w osiach tylko nie mież tego linijką Very Happy poprosze w miare dokładnie do 0,1 i jak możesz rysunek krócca wychodzącego z kadłuba przy turbinie gdzie jest mocowana i uszczelniana linka steru kiery

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:40, 05 Sty 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, te zaczepy powinny byc dpoasowywane do umiejsocwienia obejmy kierownicy...czy brałes to pod uwagę? Oczywiscei zmierzenie tego nie bedzie problemem ale nie wiem czy nie powinienes tego rozważyc....?

P.S. Boczny wydech wyglada super!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Śro 10:13, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 9:56, 06 Sty 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
tak wiem obejmu mam tytanowe blowsion ale chciałem mieć porównanie bo uszczelka jeszcze nie wklejona no i docisk klapy też jakiś musi być , ważny dla mnie wymiar B


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:21, 06 Sty 2010 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
dzisiejsza przesyłka,który stożek robić z al. długi czy krótki?
[link widoczny dla zalogowanych]

trochę lepsze foty
[/url][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Muniek a to twoja płyta na moim kruciaku Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Wto 20:35, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Czw 0:59, 07 Sty 2010 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Z tymi stozkami to sam nie wiem. Zostaw na probe gumowe, zawsze mozesz dorobic pozniej... ta plyta to seryjna dlugosc?? Ta Yamaha bedzie b.fajna..zaczyna nabierac kształtu........


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:24, 07 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Skutery w budowie / Builds Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin