Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Rickter X-FS

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Skutery w budowie / Builds Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Rickter X-FS
Autor Wiadomość
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Rickter X-FS
No i stalo sie - za 2 dni zamawiam nowego Ricktera X-FS, graty przezucam z mojego SJ (727cc, wydech, zaplon, cylinder po portingu, etc, itp)

Saxo (obecny mistrzu PL Smile ) stwierdzil ze mam calkiem dobre pomysly wiec zamawiamy 2 szt Smile

Z tym kadlubem flipy i rolle sa podobno banalnie proste i nie wymagaja silnika 900-1000cc.

Pokazy i testy zabawek na poczatku czerwca!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:44, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
To super pierwsze riktery w pl tylko zastanów się czy warto kupować dwa bo te co kupujecie to są ciężkie budy "fiberglass" czy coś takiego tam jest tylko jedna warstwa węgla i ta buda waży prawie tyle co sj, może lepiej kupić jedną sztukę i ją skopiować .Skopiowana buda będzie ważyła by ok 14kg!!!!. zrobiłem teraż waterboxa co waży 650gr i pokrywe 2kg, no i niełudż się bez powera z płaskiej wody backflipa na cięzkim rickterze nie wykręcisz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:19, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Czesc Benek!

Decyzja o zakupie Rickterow byla dlugo przemysliwana i porownywana z roznymi innymi opcjami wraz z kopiowaniem, budowaniem wlasnych od podstaw, etc itp. Pamietej ze to nie jest model FS-1/2/3 a X-FS. Ten model jest sporo lzejszy od FS-1/2/3 i znacznie krotszy. Pompa wystaje na jakies 15 cm conajmniej a skuter wyglada jakby mial z 1.80m. Wszystkie graty pasuja idealnie z SJ.

Zobaczymy, skutery sa swietnie ponoc wykonane i b.dopracowane, maja duzo nietypowych nowych funkcji:

- regulowane footholdy
- podloga obnizona wokol pompy
- b.duzy "rocker" czyli zakrzywiona linia boczna skutera do lepszego odklejania sie
- b. mala pokrywa silnika (mocniejsza buda)
- cofnieta pompa i znacznie powiekszony trakt wody
- cos w rodzaju kick panelu (jak w deskorolce) do lepszych wybic
- boczne burty sa pod kątem by robić większą falkę
- waga kompletnej budy z matami bez kiery - 35 kg (do zmierzenia)

Model w filmie demo robi Barrel Rolle i Flipy na seryjnym silniku 701, wydechu, seryjnej pompie, seryjnej srubie z S.jeta 2010)! Co prawda plywa Rick Roy, ale nadal jest to seria wyjeta z nowej jetki.

Jak u Ciebie - co tam budujesz?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pon 21:04, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 20:59, 14 Lut 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Seryjna buda waży 40kg bez niczego ,więc jest jak pisałem .Widziałem tą bude na treningyu w niemczech austryjacy mieli gotowce do sprzedania tylko te lekkie cena zabijała coś ok 23000euro, z silnikiem nie pamietam jakim ale napewno nie z 1000 było tam coś bez zaworów power valve, może 845.Niedługo wkleje foty nowego czorta, przeszedłem sam siebie wszystkie elementy z blachy nierdzewnej zastąpiłem tytanem ,czyli łapy silnika mocowanie kiery ,wszystkie wsporniki itd zrobiłem z tytanu, silnik też mam już na ukończeniu czekam tylko na tuleje od saxo i "próba generalna".Rure zrobiłem co waży 400gram na żywicy którą czesi używają do robienia kolektorów ssących w skodach wrc!!! , kończe teraz kiery mam nadzieje że wyjdą może o 2- 3kg lżejsze od rick roya
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

potem wkleje więcej fotek


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:38, 14 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No pieknie panie! Waterboxy super, widze ze chyba tez bedziesz konbinowal z silnikiem z 66E... ? Smile

Jakies inne nowosci? W sensie cos co wytworzyles?

Pomysl na fajny patent: bak w miejscu elektryki! (te ricktery tak maja)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:09, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
http://www.youtube.com/watch?v=JjuD06hQEVs

Link do filmu z X-FS 'em


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:13, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Prezentacje znam,a zbiornika od hydrospace szukam już rok, zapytaj może jak będziesz się dogadywał co do riktera ile chcą za zbiornik .
A głowica jest do projektu gp800 na innych korbach i tłokach 91mm co nam da prawie 1100ccm,mam prawie skończony ,to własnie o nim pisałem że prawie wszystko ma z tytanu


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:57, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Bak kosztuje 295 usd ale nie wiem czy pasuje do wszystkiego.. wiem ze jest pod XFS'a.

Co do silnika to swietny pomysl, amerykanie od jakiegos czasu z tym eksperymentuja, jest WDK ktore chyba z wlasnym cylindrem robi 1200cc. Rozumiem ze cylindry pobrales z GPR 1200, maja podobno lepszy porting pod freestyle, chyba ze wkladasz te tuleje od Taja..? Francuzi tez cos kombinuja by zrobic jakas "tańą" 1000cc. Kurcze moze jakby dobrze poszlo to bys zrobil cylindr pod 62T jakies takie wlasnie na 850cc, albo juz cos na strokerze.. wiem ze to moje moze byc przysłabe do tego XFS'a, ale najpierw trzeba zobaczyc jak bedzie plywac.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:14, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Silnik mam już gotowy na tulejach taja(tzn leżą już na szlifierni) ale są troche zrypane bo taj zrobił boot port za szeroki i mogą łamać się pierścienie ,zaraz wkleje ci foto silnika gp ,jestem pewny że będzie miał kopa takiego jak silnik jerrego i nedveda ,albo nawet lepszy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:06, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:28, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Aa
wklej linka do tego baku


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:45, 20 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Sam szukam foty tego baku, mysle ze Stvoreq mogłby pomoc , w hsr sa podobne...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:53, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Update: zanabyłem aluminiowa kierownice ATP do X-FS + zenzy, wylewki, etc... w tym tyg wysyłam zaplon (EPIC) do ATP na zmiane mapy + zakupilem juz soft'a i okablowanie, tak wiec bede mogl robic zmiany sam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:25, 05 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Po co ci zenzy? i po co wysyłałeś zapłon do atp jak masz kabelki i soft Witek napewno lepiej ci ustawi zalon niż ci z atp!
Jak już tyle inwestujesz pomyśl może o tym [link widoczny dla zalogowanych]
Materiał to stop tytanu Ti6Al4V stosowany w samolotach i promach kosmicznych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:41, 06 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Zenza + wylewka to dobra rzecz. Np jak czekasz sobie w wodzie to przez zawor zawsze sie cos dostanie...czasami tyle ze pol komory bylo w wodzie...

Co do zapolonu to zamowilem soft i kabel, ale narazie poprosze ATP o wstepne zestrojenie pod moj zestaw...pozniej korekty mozemy razem robic...

Co do obejmy to Rickter juz ma ja w "serii" wiec raczej nei bedzie potrzebna..


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:16, 06 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Tak ale atp chyba nie ma ładowania i będzie ci żal prądu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:03, 06 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
ATP ma 2 modele zapłonów.

1. EPIC - moduł CDI sterujący zapłonem. Miesci sie w seryjnym pudelku z elektryka, nie jest wystawiony na działanie wody. Mozna go programowac za pomoca palma lub PC. Ma kabelek ktory podpinasz i "na zywo" mozesz stroic. SKoki sa co 200rpm. Mozna zaprogramowac 2 mapy i przelacznikiem zmienać (przelącznik na kadłub albo kiere).

2. FLAME - Total Loss. To zapłon i lekkie koło. Tez miesci sie w seryjnej skrzynce. Ten nie ma ładowania, ale daje lepsze efekty bo ma lekkie kolo i nie ładuje (mniejsze opory) ale jest tez sporo droższy...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:54, 09 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Muniek mała poprawka co do wagi riktera tak z ciekawości zapytałem w blowsion i zobacz co odpisali
The XFS hulls are the Freestyle/Back Flip hulls and the weights are as follows:



XF-S Fiber 94lbs
XF-S Carbon 85lbs

This includes the following components and the weight includes all components as well.
: 2 air inlet front bracket
: hood clips
: hood seal

: adjustable engine mounts
: adjustable foot holds
: scupper valve
: complete mat kit
: rickter hull

czyli waży nie jak pisałeś 35kg a 42,6kg a z karbonu 38,5kg


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:55, 09 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Czyli jest tak amerykanie walą w pręta sprzedają budę o 3000usd droższą z dwoma warstwami karbonu w środku przekładaną matą szklaną, i nie używają do sandwiczy airexu( bo drogi), 4 kg można spokojnie zdjąć tylko z pokrywy na węglu a nie z całej budy!!!

Dziś kończe dół pokrywy do czeskiej budy to wkleje foty (myśle max.0,3-0,5kg) w założeniu cała ma nie przekroczyć 2kg Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Sob 7:46, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 7:45, 12 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Zgadza sie, dlatego zdecydowalismy sie na budy z fiberglasu bo 3 kg roznicy miedzy carbonowym a zwyczajmym to b.mało a roznica w zakupie 10 tys pln.

Wklejaj wklejaj, czekamy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:06, 13 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Wyszło kosmicznie tylko nie zmieściłem się z zakładana wagą jest 100gr cięższa bo nie policzyłem rowingu węglowego (robione są z niego min. szczytówki wedek) na rant
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:32, 14 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Wczoraj wieczorem zszedłem do garazu i:

1. Uszczelniłem skrzynke z elektryka, posprawdzałem połączenia, etc.

2. Zdemontowałem seryjny układ dolotowy (kolektor, membrany, gazniki) i przygotowałem sie do konwersji na 1 x 48mm BlackJack zamiast 2 x 38mm. Zastanawiam sie tylko czy dawac to odsadzenie do membran czy nie (powiekszam pojemnosc skrzyni korbowej co nie jest do konca dobre, ale z drugiej strony odsadzam membrany dalej od turbulencji i kieruje je bardziej by ladowały boost port..??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:50, 18 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Benek, zacznij nowego post'a ze swoją budową plis, bedzie pozniej łatwiej to wszystko opanowac...


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:51, 18 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Jak nie dłubiesz boków karterów to bym się zastanawiał nad podkładką, bo chodzi tylko o to żeby" otwozyć" płuki i w zalezności jak mocno masz dłubnięte to taka gruba podkładka (ja teraz mam 14mm), a pojemność szkodliwą załatwiasz klejem i tu znowu następny problem jakim? ja robie go sam (receptura od profesora z uniwersytetu zg).


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:01, 18 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
"boki karterów" to dokładnie co? Tak, wiem klejem albo w USA uzywaja "JB weld" w sumie klej 2 składnikowy taki jakby do aluminium.

Czyli mówisz ze nie ma sensu zakłądać odsadzenia? Załóżmy ze nie dotykam karterów.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:30, 19 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Jak nie dotykasz to nie zakładaj albo jak chcesz to możesz podkładke zfrezować pod kątem do góry i wtedy zmienisz kąt membran tylko nieznacznie powiększając pojemność szkodliwą, możesz tez pobawić się w wymianie membran na zaworach(różny kształt i różne grubości ) tak żeby uzyskać pełen zakres otwarcia .W zeszłym roku testowałem tylko grubości i była oczuwalna "duża" różnica w tym roku dokładam kształty, zresztą już niedługo będę miał skończoną chamownię porównawcza tak że precyzyjnie będzie można powiedzieć co jest lepsze a co nie!
A i nie patrz co robięą i używają w stanach bo prawie zawsze robią to byle jak i żle!!!(mówię o tym co jest na forach i o ogólnie dostępnej dasie)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:40, 19 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
A co powiesz o tym [link widoczny dla zalogowanych] Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:49, 19 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Z membranami do "freestyle'u" podobno jest tak ze czym miekksze tym lepiej..ja mam obecnie miekkie carbon tech'y - jest ok.. po sezonie plywania bez oznak zmeczenia..

Ja wlasnie mam odsadzenie ktore jest juz pod kątem, wczoraj to złożylem, dzis zakładam gaznik 48mm..ciekawi mnie jego zachowanie...

Co do fotek Twojego silnika zakładam ze to cylinder z GPR'ki 1200, b.ladnie Smile Niedroga 1000cc - to jest to!

Zacznij temat w sekcji "budowy"Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:31, 24 Mar 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
Z membramami chodzi o to że jednymi nie załatwisz całego zakresy i na bank nie do końca jest ok ,jakie grube masz założone ,pozatym carbonowe nie są miękkie tylko fiberglas "białe", no i jeszcze ma znaczenie jak są cięte tu masz przykład
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

zwróć uwagę że prawie każda jest inna i tylko jedna carbonowa, każda ma inną grubość (zresztą z v force3 też wywaliłem carbonowe) tu masz program którego używam wstępnie do projektowania membran, na tej stronce masz też kilka programów pomagajacych przy budowie i projektowaniu silników,http://www.torqsoft.net/reed-petal-design.html
a tak wyglądają surowe membramy rysujesz i wycinasz nic trudnego
[link widoczny dla zalogowanych] Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Czw 19:29, 24 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Czw 17:39, 24 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Taaa, widze ze rozne grubosci i rozne materiały, zapewne by mieszanka trafiała odpowiednio do odpowiednich kanałów...fajnie.. dzikei za linka..popatrze

Co do moich membran maja oznaczenie "LT" - Low Tension - czyli niskiego "napięcia", wiec sa stozunkowo miekkie ale sie nie odkształcają....


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:38, 25 Mar 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No czas na aktualizacje:
Przyszła kierownica z ATP (srebrne konce, czarne rury) + chinpad. Wszystko wykonane na TIPTOP. Dodatkowo zamówielem kopułki do glowicy na 33cc (dotychczas bylo 35cc). Dodatkowo dostałem soft i kabel do EPIC'a (zapłon ATP), gdzie będe mogl to wszystko wysterowac Smile))


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:59, 06 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jestem po testach silnika na nowym ukladzie dolotowym i gazniku BJ 48mm. Roznica jest wyrazna i to bez zwiekszenia kompresji i ustawienia zaplonu. Atomizowanie mieszanki paliwowej jest natychmiastowe, i jest to odczywalne przy kazdym otwarciu klamki. Skuter ma moc w kazdym zakresie obrotow, a gora jest taka ze przy krotkiej plycie to pewna wywrotka.

Silnik otrzyma tez nowa glowice ATP z girdle kitem i kopulkami 33cc. Po zestrojeniu powinno byc grubo.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:24, 13 Lip 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
No to dawaj na zawody do nysy my wszyscy tam bedziemy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 7:35, 13 Lip 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Wszyscy czyli...? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:43, 13 Lip 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
reszta polski (oprucz warszawy) czyli zielona góra ,kalisz ,łódż ,poznań ,czechów nie będzie bo maja zawody w austrii


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:38, 13 Lip 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
fajnie! dobrze ze ludzie zaczynaja plywac. Mozemy kiedys zrobic "mecz freestylowy" Wawa vs. reszta swiata Smile ale nie na zawodach...tylko w samo poludnie na pieknej tafli lub za duza lódka... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:50, 13 Lip 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
temat jak najbardziej otwarty może w ślisinie? mniej więcej równo drogi dla wszystkich

ps. bardziej pasuje wschód vs zachód Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Czw 7:01, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czw 6:58, 14 Lip 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Raport z pływania: po 4 min adaptacji do nowej budy zrobilem 3/4 backflipa. Skuter jest typowo do akrobacji powietrznych a jego stabilnosc jest niesamowita. Niestety woda miala 4.5C a ja w piance wiec po 15 min czlowiek jest spuchniety Smile Zabawa niesamowita Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:11, 26 Lis 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
I właśnie o tą 1/3 chodzi na tej budzie nie da się nic zrobic (więcej niż na oem superjet) , fakt stabilność to miłe zaskoczenie ale waga tej budy zabija myślę że nawet na 1000ccm backflipa będzie mega problem wykręcićSmile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:39, 26 Lis 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
850 cc Saxo spokojnie powinna dac rade. Ja 3/4 zrobilem na 727cc. Jezeli nie mozesz strzelic BF z takim silnikiem to znaczy ze trzeba rozgladac sie za jakims innym sportem Smile

Sam kadlub ma swoja wage, ale na wodzie zupelnie tego nie czuc...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:21, 27 Lis 2011 Zobacz profil autora
benek




Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Gora

Post
3/4 BF i calego Barell rola kreci Pawel Brewka na serii:)Zaloze sie z toba ze na 850ccm nie da sie wykrecic backflipa na tej budzie nooo chyba ze jazdzcem bedzie Eric Malone:) A saxso wykreci backflipa ale na lekkiej budzie na pewno nie na tej!!! Skuter ogulnie fantastyczny tylko za ciezki boje sie tylko ze jak bedzie to lekka buda to bedzie ten sam problem co z buda czechow ,uczysz sie na nowo plywac bo skuter jest za lekki i jest efekt pileczki pinpongowej na wodzie .A co do mojego plywania to oficjalnie powiedzialem ze jak w tym roku nie wykrece bf to koncze z freestyle i tak sie stalo teraz tylko buduje glownie racing (mam chrapke oplynac mistrza swiata na adri cup) ale nie martw sie mam zawodnika kturego przygotowuje do mojej budy do BF na nowy sezon zreszta to nie tajemnica Darek Klopot (mam nadzieje) walnie BF z plaskiej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benek dnia Nie 20:48, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 20:45, 27 Lis 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Moim zdaniem ta waga specjalnie nie jest tak niska by byl lepszy w plywaniu a nie TYLKO w bf. Rick Roy oficjalnie mowil ze zawsze plywal freestyle na SJ bo byl wywazony. Nie plywal na krotkich budach ala SJ bo tracily wiele ze swoich potrzebych cech. Dopiero jak zaprojektowal Ricktery (ktore nie sa do konca krotkie ani lekkie) ze to odpowiednia kombinacja. Na filmie reklamowym ma wlozone seryjne 701cc (1) do budy XFS (moze i kevlarowej) i ten skuter krecil jak chcial. W naszym przypadku budy mamy pewnie z 20 kg ciezsze ale za to silnik tez juz mocniejszy wiec tak kalkulujac powinno dac rade. Mi osobiscie pardzo pasuje jak ten skuter plywa i sie zachowuje. Bardzo szybko sie dopasowałem i jest w odczuciu sporo lzejszy niz SJ...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:23, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
A kolega Darek, ktory bedzie plywal freestyle to by wpadł na forum i sie przedstawił Smile Mozna by zaczac jakies wspolne treningi bo trzeba gonic zagranice Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muniek dnia Pon 17:38, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 17:24, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Co prawda FMX troche co innego ale z treningiem wszystko jest mozliwe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:26, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Maly update: Rickter otrzymał pompe typu MAG, 12 lopat z nierdzewki... teraz dopiero klei wode Smile


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:01, 15 Maj 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Skutery w budowie / Builds Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin