Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Stozki i zwęzki Venturi ' ego

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Technika / Technology / Yamaha Superjet +1996 / Przeniesienie napędu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Stozki i zwęzki Venturi ' ego
Autor Wiadomość
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Stozki i zwęzki Venturi ' ego
B. ważna czescia kazdej turbiny jest Venturi (Włoski inżynier). Jasne że już pewnie nieżyje, ale jego wynalazek pozwala nam ( iw iwleu innych dziedzinach) korzystac z "odrzutu".

Zasady: wiekszy otwór Venturi = wieksze przyspieszenie, mniejszy = V-max.

Seria Yamahy ma 82mm. Na pierwszych etapach rozwierca sie je do ok 84mm. Przy duzych silnikach = nawet i 87 wtedy trzeba naspawac pierscien, lub kupic tuningowe Venturi.

Stożki:

Stożek (jego kształt, długośc, pochylenie) reguluja ilosc wody przeplywajacej przez turbine. Stozki freestyleowe sa mniejsze niż seryjne co pozwala turbinie "przepchnac" większą ilosć wody. W połączeniu z dobrą śruba i rozwierconym odpoiwednio Venturi daje nam to znacznie więszego "kopa" z dołu (uwaga na klejnoty!!)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:45, 17 Gru 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Technika / Technology / Yamaha Superjet +1996 / Przeniesienie napędu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin