Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Kadłub do freestyle'u - Superjet

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Technika / Technology / Yamaha Superjet +1996 / Kadłub Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Kadłub do freestyle'u - Superjet
Autor Wiadomość
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Kadłub do freestyle'u - Superjet
Gdy przygotowywujemy kadłub do freestyle'u musimy pamiętać o:

- wadze
- sterownosci
- wytrzymałości
- napełnianiu wodą
- rodzaju zawodów w których będziemy uczestniczyć (jeżeli wogóle)
- rodzaju tricków, które chcemy robić

Waga:

Osobiście uważam że Superjet zaczyna dopiero pływać po odchudzeniu - wywaleniu pianki (często zamokniętej). Wycinyamy podlogę, wywalamy stara piankę. Możemy jązastąpić nową pianką, lub zatopionymi piłeczkami od ping ponga, zalanymi w piance. Osobicie pływam na skuterze, który nie ma w srodku nic, jest odpowiednio wzmocniony. W połączeniu z lekka maska silnika, możemy zaoszczedzic parenascie kilo!!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:24, 27 Lis 2009 Zobacz profil autora
czarnuch1992




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gadński

Post
czy to prawda że kadłub od 96 do 07 różni sie od 08 + , czy to kwestia płyty i tych zmian co weszły . ostatnio sie dowiedziałem właśnie że do 07 kadłuby sa przystosowane do freestyle , a 08+ freeride . prawda ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:33, 07 Sty 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ogolnie prawda. Spod SJ od 2008 jest inny: turbina cofnieta, dodane redany na froncie, troche inny spod - prowadzi sie lepiej niz 2007 ale tylko jezeli planujemy plywac po bojkach, ew morzu. Seryjny uklad kierowniczy w modelach 2008 + jest do bani, ale za to maja DOBRA srube napewdowa.

Plyty i kraty sa inne niz do 2007!!


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:38, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
czarnuch1992




Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gadński

Post
czyli 08 jest dobra baza do połykania zakrętów ,a czy bardziej sie opłaca zainwestować w np z 06 roku by ładnie latał w zakretach , czy kupić lepiej używane +08 i zmodzić ukłąd kierowniczy ?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:36, 22 Lut 2011 Zobacz profil autora
Muniek
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Czrnuch,

Obydwie dorgi sa odpowiednie, tylko kwestia nakładów finansowych. Nie wiem co bedziesz chaił robic, mi sie dobrze plywa i na przed 08 i po 08, jednak widac roznice w prowadzeniu. Taka sama sytuacja jest z deskami snowboardowymi, nartami, deskorolkami, etc. Kazda jest troche inna, i od Ciebie zalezy czy Ci podpasuje czy nie.

Jak chesz kadlub do freestyle'u - zapraszam. W polowie roku sprzedaje swojego Superjet'a (bez mechaniki) - wiec bys mial full wypas - tylko wlozyc swoj silnik i turbine. Kadlub jest typowo pod freestyle/freeride (na morze). Do tego masz metalowa kierownice, szybki uklad skretny, maske lekka, nosek plaski, specjalna obejme do kierty, footholdy, maty, wylewke, buda wzmocniona karobonem, mały 9 litrowy bak, etc itp Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:06, 27 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.4aces.fora.pl Strona Główna » Technika / Technology / Yamaha Superjet +1996 / Kadłub Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin